03191001516 داخلی 1
سایت در حال بروزرسانی می باشد ( نسخه آزمایشی )

وضعیت هتل ایمن

گواهینامه هتل ایمن بر اساس رعایت پروتکلهای بهداشتی ویژه هتلها و بازدیدهای مستمر تیم فنی مرکز بهداشت استان و جامعه هتلداران استان صادر و اعتبار دارد.این گواهینامه برای اولین بار در ایران بمنظور امنیت خاطر میهمانان گرامی طراحی گردیده است

نام هتل وضعیت ایمنی شهر
اقامتگاه سنتی خانه تاریخی کیانپور ایمن اصفهان
اقامتگاه سنتی کریاس ایمن اصفهان
هتل ویانا ایمن اصفهان
هتل ونوس ایمن اصفهان
هتل آپارتمان هشت بهشت ایمن اصفهان
هتل نگین جی ایمن اصفهان
هتل نقش جهان ایمن اصفهان
اقامتگاه سنتی میناس ایمن اصفهان
هتل ملک ایمن اصفهان
هتل عباسی ایمن اصفهان
هتل طوطیا ایمن اصفهان
اقامتگاه سنتی طلوع خورشید ایمن اصفهان
هتل صفوی ایمن اصفهان
هتل شیخ بهایی ایمن اصفهان
هتل سنتی اصفهان ایمن اصفهان
هتل سفیر ایمن اصفهان
هتل ستاره ایمن اصفهان
هتل سپاهان ایمن اصفهان
هتل زنده رود ایمن اصفهان
اقامتگاه سنتی خانه کشیش ایمن اصفهان
اقامتگاه سنتی خانه دهدشتی ایمن اصفهان
هتل آپارتمان چهل پنجره ایمن اصفهان
هتل جمشید ایمن اصفهان
هتل جام فیروزه ایمن اصفهان
هتل پیروزی ایمن اصفهان
هتل پرسپولیس ایمن اصفهان
هتل پردیس مبارکه ایمن مبارکه
هتل پارسیان کوثر ایمن اصفهان
هتل پارسیان عالی قاپو ایمن اصفهان
هتل پارسیان سوئیت ایمن اصفهان
هتل باران ایمن اصفهان
هتل ایران ایمن اصفهان
هتل اصفهان ایمن اصفهان
هتل آفتاب ایمن اصفهان
هتل آسمان ایمن اصفهان
هتل آزادی ایمن اصفهان

-          ورودی و لابی هتل

1-      استفاده از پد گند زدایی کف کفش درب محل ورودی به هتل و در مکان مناسب در مسیر تردد مراجعین و میهمانان .

2-      گندزدائی کلیه سطوح در دسترس مشترک که می تواند موجب انتقال ویروس کرونا گردد همانند سطح میز پذیرش، سطح میزهای مقابل مبلمان لابی و دسته ها و بدنه مبلمان های نشیمن لابی و ... حداقل یکبار در هر شیفت و بیشتر آن بر اساس تماس های مکرر .

3-      گندزدایی لابی هتل علاوه بر نظافت های دوره ای معمول، حداقل یکبار در هر شیفت .

4-      گندزدایی تجهیزات و سطوح نمازخانه عمومی حداقل روزانه یکبار.

5-      تجهیزات اضافی دارای سطوح تماس مشترک در نمازخانه نظیر کتابهای قرآن و دعا، مهر، تسبیح و ... جمع آوری گردد.

6-      مطلوب است در نمازخانه از مهر سنگی که در دوره های زمانی مختلف امکان شستشو و گند زدایی دارد ، استفاده شود .

7-      گندزدائی سطح کلیه نرده های راه پله های هتل ، حداقل روزانه یکبار.

8-      گندزدائی سرویس بهداشتی عمومی لابی، کلیه سطوح در دسترس مشترک که می تواند موجب انتقال ویروس گردد همانند سطح دستگیره های درب، شیرآلات دستی، شلنگ های آب و ...

9-      آشنائی پرسنل لابی به علائم ظاهری میهمانان نظیر عطسه و یا سرفه کردن، برافروختگی چهره که نشان از تب و دمای بالای بدن داشته باشد، تعریق غیر عادی و ...

10-  نصب پوستر های با محتوای آموزشی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  در محل مناسب و در دید مراجعین و میهمانان

11-  استفاده از تجهیزات بهداشتی توسط کلیه پرسنل.

12-  استفاده از ماسک برای مراجعین و میهمانان هتل.

13-  محدودیت و ممنوعیت ورود و ترد مراجعین و میهمانان بدون استفاده از ماسک مناسب.

14-  وجود محلول ضدعفونی دست الزاماً بر پایه الکل و قرار دادن آن در لابی و در دسترس عموم .

15-  رعایت فاصله اجتماعی بر اساس چیدمان صندلی و مبلمان.

16-  تامین هوای طبیعی و گردش هوا در لابی که با باز نمودن درب ورودی نیز امکان پذیر است

17-  حضور در دوره های آموزشی جامعه حرفه ای هتلداران استان اصفهان و مرکز بهداشت می تواند در ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل نقش مهمی داشته باشد و بسته به شرایط توصیه میگردد.

-          آسانسورهای هتل

1-      گندزدایی کف و کلیه سطوح در تماس مشترک مانند دکمه های فرمان، دیواره ها و آینه های درون کابین آسانسور ها بصورت مداوم.

2-      وجود محلول ضد عفونی ، دستمال کاغذی، دستکش یکبار مصرف و یا چوب یکبار مصرف واسط جهت استفاده افراد برای اشاره به دکمه های فراخوان بیرون آسانسور ها در کلیه طبقات هتل و ترجیحاً درون کابین .

3-      ظرفیت آسانسور ها به گونه ای کاهش یافته که افراد درون کابین بتوانند با فاصله مناسب از یکدیگر قرار بگیرند و اطلاع رسانی به میهمانان .

4-      روشن بودن فن کابین های آسانسور های موجود در هتل در زمان استفاده از آن جهت تهویه هوا و ایجاد گردش هوای تازه می باشد.

-          پذیرش هتل

1-      گندزدایی کلیه سطوحی که در تماس مشترک افراد با یکدیگر می باشد همانند میز پذیرش.

2-      گندزدایی کلیه تجهیزات مورد استفاده در قسمت پذیرش همانند صفحه کلید ها، موس ، قلم ها و ... که بصورت مشترک در شیفت های مختلف استفاده می شود.

3-      استفاده پذیرشگر از دستکش یکبار مصرف در هنگام تحویل گرفتن مدارک و کنترل آنها و قرار دادن آن در کیسه های درب بسته در طول نگهداری مدارک.

4-      استفاده از ماسک برای کلیه پرسنل الزامی است.

5-      در دسترس بودن محلول ضدعفونی دست با پایه الکل جهت پرسنل و مراجعه کنندگان و میهمانان هتل .

6-      استفاده از جدا کننده فیزیکی همانند شیشه ، پرده شفاف پلاستیکی ، ایجاد مانع در مقابل کانتر پذیرش در فاصله مشخص جهت رعایت فاصله اجتماعی مناسب پذیرشگر و مراجعین به پذیرش هتل

7-      آشنائی مختصر پذیرشگر از لحاظ علائم ظاهری بیماری کووید-19 جهت میهمانان و مراجعین به میز پذیرش.

8-      ممانعت از پذیرش و تخصیص اقامت به میهانان با بیماری و یا دارای علائم مشکوک به بیماری کووید- 19 در هتل .

9-      اخذ خوداظهاری مکتوب در خصوص سلامت میهمانان در بدو ورود و در هنگام تکمیل نمودن فرم پذیرش .

10-  ممانعت از ادامه اقامت میهانان مقیم با بیماری و یا دارای علائم مشکوک به بیماری کووید- 19 در هتل .

11-  حضور در دوره های آموزشی جامعه حرفه ای هتلداران استان اصفهان و مرکز بهداشت می تواند در ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل نقش مهمی داشته باشد و بسته به شرایط توصیه میگردد.

 

نمونه گواهینامه